30 Ekim 2016 Pazar

MİM Vol :1 Mucize mi Ütopya mı ?

MİM'lendim 

Aha da ilk MİM'im As As Bayrakları As As :))


İlk MİM'imi an itibariyle yazmama vesile olan saygıdeğer Kimliksiz'e teşekkürlerimi bir borç bilirim :) 

Bu MİM'e vermiş olduğu cevapları hemen buradan görebilirsiniz.:)

Bir heyecan bastı da bayrağımı astım başlayabilirim :))




1) Mucizelere inanırmısınız? Neden?



--->Mucizelere inanırım ama bunun cüz-i iradeden ziyade Külli İrade'nin gerçekleştirdiği birşey olduğuna inanırım.Yaradan'ın mucizesi o kadar çokki...Sadece Kuran-ı Kerim'deki mucizeler bile kâfi gelir zannedersem en azından bir aynaya baksak veya dikkatle bir böceğe.. hemen mucizeyi görürüz ;) Dualarımızın, hayallerimizin kabulü de mucizeye dahil tabi. :)



2) Şuan bir mucize olsa ne isterdiniz? 



--->İslamın cihan      hakimiyetini.. 
 :) Tartışmasız. 




Bencil bir istek olursa bu da iç çatışması çok olan biriyim ve bu çatışmaların hayırlı tarafta olarak sonlanmasını isterdim. :) Bundan 1 yıl sonrası için bile önümü göremeyen ben, manzaralı penceremde okuma koltuğumda loş ışıkta oturmuş bir elimde sıcak birşeyler yudumlarken diğer elimde yaşanmışlıklarıyla şaşırtan derlemeleri okuyorum. ohhh miss :))
Ya da arabamın otomatik kilidini açıyorum ve dit dit açıldıı :D 
60 yaşındayım ve hayalimdeki bahçeye         sahibim, torunlarıma laf sayıyorum topunuz bitkilerime gelirse keserim onu diye tehdit ediyorum..Hey yavyum heyyy :D 
Siz yeterki isteyin doldururum ben A4-ü de keyiften dört köşe oldum bak gene :D

3) Bu kişi/olay/yer benim mucizem dediğiniz bir şey varmı?



--->Çok kaderim ve kazalarım hep mucize zaten ama en ilginci bir kaç yıl önce hiç tanımadığım biriyle olan bir münasebetim sebebiyle aklıma girmesi ve namaz sonrası duama Rabb'imin mucize göstererek tanıştırması ortada pek bir sebep yokken şaşılası bir imtihana gark olmuştum :) Gerçekten kime anlattıysam vayy beee dediği türden...

                             







                                   Sıra mimlemeye geldi, ama mimleyeceğim herkes bu mime cevap                                                                                       vermiş onun için hayal oldu :D 
                                                                                 Olsundu.
                                               Etiketlemesemde herkes bu mimi yapabilir :)
                                       
                                   (Şimdilik bu kadar :) Bu mim işi NeEe Kadannda güzelmişŞ :D  )








11 yorum:

  1. Semanur ile başlattığım mim nerelere, kimlere ulaşmış. Çok sevindim. Samimi cevaplarınız için teşekkür ederim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bir mim olmuş gerçekten ellerinize sağlık :) Sağlıcakla kalın.

      Sil
  2. Merhabalar;)
    MUcizelere inanmayanlar hayatın mucizesini dahi anlamamış olmalı.Hayrına olacak isteklerin gerçek olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve iyi dileklerin için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Çok güzel bir mim olmuş yüreğinize sağlık blog keşif etkinliğime katılmak isterseniz beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ve davetinize de en kısa zamanda icabet edeceğim.

      Sil
  4. ikinci cevabın ne hoş olmuş yaa. bi de merabaaaa aramıza hoşgeldiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊😊 Teşekkür ederim.Hoşbulduk

      Sil
  5. Çok güzel cevaplardı canım. Hikaye Kalpli Kadın ile başlattık haftalar önce. Çok sevindim yazmana💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim Mim olayı çok güzel birşeymiş :)

      Sil